2013年11月6日 星期三

《沒有肥,只有更肥》

我是個大閘蟹愛好者,最癲峰時,可以一星期食一次。現在學會了適可而止,而今年我仲居然一直未有時間去食,直到昨天,我個口已忍不住了,衝去鴻星歎一歎先。


由於NAN佬不是愛好者,所以就食個最平的餐,仲要8:30入座有8折,賣單HKD715

對花彫沒興趣的我們,就要了果汁。

單單望住SET餐具,我就已經好興奮。

在等食前,就食下這個小食,上面是魚仔,下面是花生,8NANKO調,可能配啤酒會更好。

酒糟醉鴿,是個冷盤,味道都OK,我估是隻BB鴿,沒有太多肉,但雙對來說,肉質就嫩口一點。

蟹粉蝦仁羮,好鬼鮮甜,如果可以無限次添飲,就好了。

金粟帶子扒翡翠,全個SET中最難食,帶子沒有帶子味,個菜又「UN」,又咬不開,仲有少少臭青味。

蟹粉小籠湯包,個包是厚了點,也較粗糙,但見到入面盛著濃湯,就把個皮的缺點忘得一乾二淨。入面餡料勁足,連平時NO COMMENTNAN佬都讚鮮味十足。

每人3隻江蘇大閘蟹,兩皇一后,不得不讚下出蟹的安排。好多地方如你叫6隻蟹,見你得2個人也好,都會一下子出6隻,但在鴻星食,是按住人頭上,會22隻上給我和NAN佬,仲會就住我們的時間上,等我們歎完一隻,先會再上,確保隻隻都熱騰騰。今次運氣幾好,隻隻都幾多膏,有軟有硬的,但啖啖醇香可口,我超ENJOY,仲想快點去食多次。

飄香臘味飯,一點都不油,雖算不上好正,但比稻香和富臨的出色。

精美甜品,甜品有驚喜,是合桃,雪耳,紅棗,龍眼肉,仲有紅色好大粒的豆,我和NAN佬都覺得好正,想添飲。

最後,會奉上薑茶,YUMMY


歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言