2016年12月14日 星期三

《HIFU面聽人做得多,所以我去左試HIFU身》

之前去了在旺角朗豪坊的OONA 醫療美容中心,做我人身中第一次的HIFU身。

店內開揚,舒適,個人有點害羞,不然我自拍了。

OONA仲有DRINK LIST,在等待時,可以飲返杯,對住個靚景飲,心情好鬼RELAX

入到房間,KEEP住有個靚景,地方簡潔。

當我要換衫時,得我一個人,就立即自拍,可能用新相機,不太習慣,影得有點醜

我今次做的是Neuborn HIFU身體療程$480/40(一格範圍6cm x 6cm),我就做個肚仔。我鬆弛情況不算嚴重,治療師以為我肥胖已而。原來做肚臍對開5CM都不可以做HIFU,因為有好多神經線,所以治療師要在我肚皮動筆。

我個肚就打2格,打之前要用個GEL,可以令機頭接觸時更貼的。

HIFU時,一點痛楚也沒有,但感覺到每打一線,都發出好多點去我個肚,而且做完是不會紅的。OONA是用韓國機,它是用四段 Fractional HIFU 技術在不傷及皮膚下精確地將能量聚焦至 1. 5m表皮、3.0m真皮或、4.5m皮下組織 SMAS 13mm的脂肪層。對治療部位進行分段式( Fractional)定點加熱, 使淺層、真皮層至 SMAS 層收縮,達到提拉懸吊效果。

我就好明顯是要擺脫脂肪,所以全程是用13mm的機頭去幫我擊退脂肪。我一共做80線,做完仲有個有負壓+RF的機頭做,可以索型。做完這個STEP就會有點紅,但當日會散。

做完,個即時效果都OK,摸上手,肉再FIRM了,寸數我沒有量度,但是我見自己個肚臍提升了,減少了下墜感。



各位貪靚的姊妹們,心動不如行動,大家可以去下面條link做登記。
http://oona.hk/form


OONA Medical Beauty Centre 
Facebook Fans Page: www.facebook.com/oonamedical
查詢電話: 852-2988-8708
電郵info@oona.hk
產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。

歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言