2015年7月21日 星期二

《意大利No. 1纖體專家COLLISTAR》


產前產後都貪靚,當然不單單只想個樣靚皮膚好,仲想個BODY都見得人,除了最辛苦的節食和運動外,我比較PREFER外塗用品,早前就出席了COLLISTAREVENT

COLLISTAR有多個不同系列,當中有強效消脂和修身塑形。


但當日主力介紹的是3步塑造夏日自信身型,3PRODUCTS,分別有緊膚磨砂膏,膠原蛋白豐胸緊緻提升精華和塑身磨砂泥。

我對膠原蛋白豐胸緊緻提升精華最感興趣,因為正在餵哺母乳,好怕胸型會變得鬆鬆的。加上它的質地超水,又快吸收,一點都不黏膩,好討人歡喜。

可惜孕婦及哺乳中女性都不適用,我唯有等多等啦!我TARGET6個月人奶,仲有兩個月,我就完成使命了。

我們即場仲用緊膚磨砂膏做測試,這個PRODUCT我之前已經用過,覺得好好用,去到角質之餘,用後肌膚變得柔滑細緻。

把口話要KEEP,但個咀就不停食,仲會有借口話因為要餵人奶,所以一定要食多些。


產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAIL
capri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言