2015年10月29日 星期四

《飽到裂開@七福神和食亭》

雖然我是人奶媽,但我一樣會照食生冷野~~~其實人奶媽只要不食退奶食品便可,都食得好自由~~~

芝麻八爪魚,HKD20,爽口彈牙。

蟹籽沙律,HKD38,我這個是小的,但超大碗,大碗到我問侍應,是否大的?怕她們下錯ORDER或送錯枱號,侍應話這已經是小的,但小都成個頭般大碗

軟殼蟹手卷2件,HKD36,熱脆即炸,個炸皮食入口有點不特別,原來是用含蛋黃粉炸。

風味椒鹽本菇,HKD42,這個最好有4個人先好點,因為份量都幾多,最LIKE它出面脆,入面JUICY,如果會飲酒的朋友,推介!

紫芋金粟薯餅,HKD42,正常味,但覺兩塊薯餅的價位高了點點。

三文魚腩壽司4HKD44及海膽壽司HKD32,都OK,正常水平,但我PREFER個三文魚厚切多少少會更好。

活赤貝刺身HKD42及帶子刺身HKD50,活赤貝刺身好正,爽膠新鮮,又鮮甜。帶子就正常VERSION,所以活赤貝刺身會搶鏡好多。

北海道鍋燒蠔仔粥,HKD55,好足料,勁多蠔仔,蠔仔又滑又甜美,份量又大,超勁飽肚,4個人SHARE食會比較好。

荔枝青蘋果梳打,HKD28,覺得似飲色素糖水,有點失色

香川燒鯖魚,HKD56,覺得是蒸完再煎,完全沒有燒的脆皮口感,但是魚新鮮,所以都好食。

菠蘿雪芭,HK48,我好LIKE這個,食到好多菠蘿肉。

椰子雪芭,HKD40,這個就覺得普通了點,而且不是雪芭,普通的椰子雪糕,但都好香滑。

我自己就覺得這店抵食又好坐,三五知己吹水的好地方,好過食放題。

歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk



沒有留言:

張貼留言