2018年9月23日 星期日

《活膚新體驗@LANCOME》

LANCOME的小黑瓶一直口碑勁好,最近仲出左個「升級版」活膚精華肌底液ADVANCED GENIFIQUE,我梗係都要試下啦!咁出名好難忍手唔試,唔用,嘻嘻~~
1支有30ML,MADE IN FRANCE,記得開左就12個月內要用完喇~




佢既成分有下面呢D,都係佢識我,我唔識佢既成分。Advanced Génifique 升級版嫩肌活膚精華肌底液當中以saccharomyces cerevisiae酵母萃取係支肌底液既重點,酵母萃取能賦活肌

膚,綻放動人神采,煥發青春活力。
一扭開個蓋,肌底液就自動吸左上去,如果只搽面一泵就夠,但如果搽埋頸就要多一泵,無計啦!我塊面大哎嘛!大面人自然會明我的無奈...
肌底液的質感輕盈,唔洗用手推開,自動會流開,延展力好好,吸收又快,即時上手的感覺極度良好。
即時搽完,會覺得有補水度好好,用完化妝好貼。連續使用2星期後,見到自己皮膚更有光澤,摸上手更滑,毛孔都細緻左。姊妹們如果你黎緊要買SKIN CARE,不妨考慮下呢支LANCOME Advanced Génifique 升級版嫩肌活膚精華肌底液。
產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言