2011年4月7日 星期四

《嬲爆睇樓記──嘉麗閣》

今日一收工就飛奔出去紅磡睇一手樓盤──嘉麗閣,真的是跑到氣咳,因為他們7CLOSE。首先,我強調我真心想去買樓,如果不想,我不會浪費我的車錢和付出我的時間去睇樓。不過,裕泰興有限公司其中一個姓歐的員工,特徵身材高,胖和帶眼鏡,令到我立即零意欲去看及買!


我起初是看高層25樓,但我一早知自己BUDGET有限,我只是想買低層!我已經多次強調只想看低層。可惜這位歐員工叫我看了再說,OK,我就不妨看一下。之後我到地下,再與這位阻止我看低層單位的員工說:「請問我可不可以看低層,我一心來想買低層的。」他竟然呼喝我說:說:「得!你先俾HK$50000或用信用卡過HK$50000數先,米開門俾你睇!」


我從未見過如此不知所謂的人,他不單止粗聲粗氣說:「個個人都好似妳咁樣,只係睇唔買!」


他這樣是不是狗眼看人低?認為我買不起?我真的很想問他:「這是你待客之道嗎?」就算我窮,我都可以集資買,而且為什麼高層不需要付HK$50000就可以入去一看,但低層就不可以呢?一點邏輯都沒有!


而且他認為自己的態度沒有問題最後他還用鄙視的語氣大大聲聲,兼勁惡地說:「俾你睇米俾你睇LAW!」之後還在門口指著我說:「睇完又點哎!都唔係買既!」


FEEL到他是想「攞彩」的!我聽到這樣,我決定不看了,要我付二百萬出來,但要我受氣,NO WAY


我實在不明白為什麼會有一個這樣的員工,不知他是否沒有受過教育


或者他是一個經理OR只是員工仔,但是無論如何作為一個職員都不應該用此態度去對待客人的!我真的很懷疑是不是全幢樓都是由他可以決定誰可以看或不看!誰可以買或不買!誰有能力或沒有能力!只要一日有這種不知所謂的員工在,成交的機會就會減少,他根本是在趕客走的...


我可以在此發誓,我一定會打電話及出信去這個員工的公司投訴他的!不會輕易放過他的!


PS:請看到我這個BLOG的內容時,宣揚給你的朋友知這件事!


4 則留言:

  1. 收到.... 但我睇完google map街景,我一點興趣都無,T字路口,三周都是XX殯儀,真係點買落手,晨早溜溜見到又唔吉利,夜晚返屋企又見到烏燈黑火的(不是大街大巷),多謝夾盛惠。 敢問個條友,有鬼住咩...
    [版主回覆04/08/2011 00:07:00]重點唔係LOCATION~係個人個態度有問題呀

    回覆刪除
  2. pls dont be angry. lots of good salesman in hk. wish u get a nice house soon
    [版主回覆04/10/2011 00:38:00]but he is very rude... actually, he can say this apartment sold out...So, I cannot go to see

    回覆刪除
  3. 唔洗生氣 , 可能佢哋只開放高層俾客人參觀 , 所以咪唔會俾你睇其他單位 , 不過我同意你講佢 待客態度係有問題 .
    [版主回覆04/10/2011 00:45:00]唔係架~ 寫明開放架~ 所以佢先要企係果度之MA~  

    回覆刪除
  4. 你要投訴人, 自己先要冷靜咗先.
    其實你應該先攞佢咭片, 咁先做到嘢,而家你都唔知佢係邊個, 就算投訴都有麻煩啦. 建議你如果投訴, 最好多方面進行.
    1. 你要查下果條友係唔係合法有牌人事去帶你去睇樓, 如果佢係無牌, 你識做啦. 但係最衰你無佢咭片, 否則就好做事.
    2. 寫封掛號信俾大老闆, 就算老婆唔處理, 都驚動到佢下面都好呀.
    3. 在各大 media, 介詔下呢個屋苑, 俾其他人多多認識呢個屋苑.
    [版主回覆04/10/2011 12:33:00]多謝你叫我冷靜~我已經有佢咭片~

    回覆刪除