2018年10月20日 星期六

《中女的保養@LANCOME》

中女梗係要諗點樣令塊面更童顏,更緊緻,要努力逆齢生長啦!呢期我用緊LANCOME的SKIN CARE,愈用愈愛,最近我就用緊佢條新LINE立體塑顏緊緻系列。
中女就更係要定期進補,用精華是常識吧!我就全新Rénergie Multi-Cica Gel Apaisant立體塑顏緊緻修護啫喱。
一盒有支,每支有3ML,售價為HKD700。佢用法好簡單,可以正常日日搽,7天為一個療程。因為佢不含香料,個氣味少少怪,但可接受的。
質地好薄,好易推開,好快吸收。見到我咇咁大PAT出黎,我梗係唔係當精華敷LA~我係當佢係MASK咁敷在塊面度,我呢種人乾,唔洗10分鐘就吸乾,我自己會用玫瑰噴霧噴濕塊面,去按一下,再抹走多餘精華。
因為佢有甘油同維他命B5,敷完,覺得塊面特別柔軟同滑。泛紅和暗啞的地方都得到改善。
曾幾何時,我係個只用精華,不用CREAM的人,而家我點敢哎...呢期就全新Rénergie Multi-Cica Anti-aging Repair Crème立體塑顏緊緻修護乳霜,因為咁先所以鎖住D精華在面度,源源不絕咁吸收。
MADE IN FRANCE,一支有50ML,售價為HKD820。
質地好好推,好快吸收,我自己幾鍾意佢個設計,好容易控制到份量。
做女時會忙,做人阿媽仲忙,有時未必有時間做MASK,但想慳時間的話,可以手呢個全新Rénergie Multi-Lift Masque 立體塑顏緊緻面膜。
MADE IN FRANCE,售價為HKD700,有75ML。
質地方面,因為含不少於17%的蜂蠟及棕櫚蠟,所以有點杰。我自己就會在掌心推開,印上面。
用2星期左右,覺得彈性改善,皮膚都冇因為秋風起而變得乾燥,又冇話滋潤到出粒粒,確實入秋之選。


產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言