2019年1月26日 星期六

《補濕用Kiehl's》

天氣愈來愈乾燥,我又忙到有氣冇頂透,想做個FACIAL都冇時間,唯有從SKINCARE入手,呢期我就用呢三支Kiehl's幫我補水。
護膚總要從第一步做起,就係要洗乾淨塊面,所以我轉用左Kiehl's Ultra Facial Cleanser,佢HKD180有成150ML,都幾抵用。
我幾鍾意用佢黎洗面,因為佢好易有豐富既泡泡,用後乾淨,又不繃緊。
洗完面一定要搽返D野保濕鎖水,我又用Kiehl's Ultra Facial Cream,因為佢出左新VERSION,個配方仲勁左,因為走左PARABENS,CARBAMIDE同埋TEA,更加不易過敏。
新配方仲加左南極葡萄醣蛋白同優質橄欖油,用起上黎比以前更保濕鎖水,質地仲係好易推開,朝早用完佢化妝都覺得特別貼服自然。售價係HKD300有50ML,個性格比都唔錯。
有時想加強個保濕,自己又唔夠時間做MASK,導入或水光槍,我就會在臨訓前搽埋Kiehl's Ultra Facial Overnight Hydrating Masque。
質地係GEL狀,易推開,又快吸收,唔洗怕會倒塞毛孔。

 其實三樣野入面,我最鍾意呢個MASK,因為每次用完第二日都會有返光澤。






產品的資料,大家可以瀏覽呢個網址:https://bit.ly/2Vn8OSF 






產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言