2019年10月3日 星期四

想皮膚健康+逆齡就要試Geneoo,不後悔系列

睇住自己的骨膠原去晒個女度,毛孔慢慢變得顯眼,膚色又容易暗啞……我就知淨係在屋企做簡單搽野敷MASK已經滿足唔到我呢個中女阿媽,我係需要一個安全,可靠,高效強力的醫美療程去KO衰老帶俾我既後遺症....我要皮膚從根源變得健康!早排去左Geneoo基因表現療程的發佈會,關於靚既野梗係同姊妹們一齊去八下啦!



當日仲有脈衝光學嫩肌之父 Dr. Patrick Bitter JR, MD 親身講解到臨講解,
原來「Geneoo基因表現療程」能改善近60%相關基因表現,回復年輕狀態。從根源擊退暗啞、缺水、細紋3大肌膚問題, 重現白滑水潤原美肌。
親眼見到經常都做這個療程的Dr. Bitter 皮膚看來緊緻光滑,一D都唔似60歲,視覺年齡看來比真實YOUNG好多
 

聽完我都心思思,想試下。雖然話係人都會老,但有邊個唔想逆齡生長哎
我鍾意人地叫我童顏老妖,好過叫我天生姥老囉
話晒我仲要同家中仲有一個妙齡少女爭艷鬥麗「我又愛又恨既4歲女」
 
要從基因著手去改善問題,我又去到 NeoDerm 因為佢地有Geneoo基因表現療程做,個療程原理以突破性光學技術,有效改善近60%相關基因表現,回復年輕狀態,真正從根源擊退3大肌膚老化問題:
1. 代謝黑色素,均勻亮白膚色
2,增生透明質酸,鎖實肌膚水分
3,倍效膠原自生
 
 NeoDerm 的環境一如以往,舒適乾淨
治療師了解了我的肌膚狀況,做完基本面部清潔後,搽gel帶眼罩,就可以開始,感覺會有點光,但唔熱又唔痛,會FEEL到暖暖地咁,好似活化返我的肌膚細胞

做完敷返個MASK,記得做完任何高能量的機,都要特別注意防曬同做好保濕,咁個效果會更好更持久。
做完一次靚過一次,摸上手彈左,睇上去又FIRM左,白淨左,不紅,不腫,一個字「正」!
GENEOO幫到你為皮膚注入活力,令皮膚回復健康基因表現~
想要做童顏老妖的朋友,ACTION啦!唔好等喇,療程透過gratus網上自行預約及購買,過程方便又唔洗怕被hard sell,現在可以半價$800體驗Geneoo基因表現療程 (價值$1,600/ 次),有興趣的朋友去試啦!

 立即行動: 以半價體驗Geneoo皇牌「 基因表現療程」
 https://www.gratus.com.hk/s/9HXC49
 

沒有留言:

張貼留言