2014年8月18日 星期一

《新的MAGIC RING@SK-II》

我一年總有幾次去SK-II SHOPPING,因為覺得她們的PRODUCTS用後有效果,早幾日去了在 銅鑼灣崇光百貨的SK-II beautiQue

今次去主要是做MAGIC RING的,話有新FUNCTION

細心的BA會奉上花茶,平時都好愛飲她們的花茶,好好味的。

雖然話新,但都是用這個儀器照的,因為當日以全素顏去CHECK,所以心情好沉重

出來效果都OKFIRMNESS POWERWRINKLE RESILIENCE都有100%STEMPOWER果然好用,又有效。

MAGIC RING會測出肌齡,比單看%個人感覺更易明白自己的狀況。我肌齡是19歲,都算是個幾好的結果,但未來的日子我要針對性處理一下TEXTURE REFINEMENT這一環。

以前只是有做面部分析,新的FUNCTION仲有得做眼的肌膚分析,好全面呀!

做眼和做面的分析一樣仔細。

不過,好明顯我對眼是弱的,只有78分,個黑眼圈位好有改善的空間。未測試過的話,可以於http://goo.gl/ooWt7A 登記預約,9月做MAGIC RING可獲得STEMPOWER系列的全新眼霜試用。

然後我就有支SK-II最出名的神仙水回家,聽BA講要豪敷下先,因為我平時慳住用,只是入了噴霧樽噴幾下,再拍下ONLY,希望豪敷會更見效果。

在未豪敷塊面之前,我先敷下最近乾到裂的咀,認真的說,隨意敷過10秒,裂感即蕩然無存,就算不搽潤唇膏,第二朝個咀都仲有水份,好過厚搽潤唇膏。



產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言