2015年8月11日 星期二

《護髮產品》

相信好多人都會用過沙宣的HAIR PRODUCTS,就算未用過都一定會聽過,我今次就用它的清盈柔順系列,但我收到的沒有SHAMPOO,所以只能做護髮感受。

其實這個系列是針對用後不塌頭,仲可以做到順滑感,只可惜產後不停勁脫髮,所以個頭...…..講真連頭都不想洗,又不想梳

清盈柔順潤髮乳,HKD69.9/750ML,大支,又實用,用完己會有順滑感。

如果頭髮特別毛燥的人,可以在用完護髮素後加用清盈柔順高效護髮精華HKD39.9/150ML

用法好簡單,在洗髮護髮後,擠掉頭髮上多餘的水,再搽個精華在髮中至尾,等1分鐘,再以清水沖洗。

個質地和護髮素好似的,成分都大致相同。

我自己有同時間用過,也有獨位使用過,而用清盈柔順高效護髮精華的順滑感較持久。不過,我本身髮質沒有太大問題,所以相片效果是沒有什麼分別啦!希望遲下有防脫髮系列我用啦!

<she.com尋找7天造型靈感> http://hair.she.com/hair-cc-cream/

產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。

歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk



沒有留言:

張貼留言