2015年8月6日 星期四

《reenex膠原自生系統 還原靚靚肌》

之前去了Reenex 朗豪坊分店出席活動,親眼見証林嘉欣皮膚靚靚之餘,仲聽到她對護膚的心得。

仲有真實用家分享她們在REENEX如何重拾美肌,有她們的出席,會對未去REENEX做過TREATMENT的我來說,有更大的信心。

當日仲有個猜猜她們年齡GAME,雖然我估錯,但同行的SIS估得中呀!

除了用家分享外,仲有專業人士分享,令我知道「膠原」及「膠原自生」對肌膚的重要性。
成日聽人講食豬手、花膠、膠原粉等膠原食品有用,但聽註冊營養師Tunice話,這些食物經過消化後被全身體吸收,當中會被面部吸收到既極少,所以要塊面靚,食多多都不足
至於以膠原為賣點的護膚品,市面都有好多,Cosmopolitan美容雜誌總監Sally就話礙於粒子太大,效果好多時只限表層補濕。而reenex膠原自生,才是能真正對抗衰老的方法。

當日有好多影相位,只是天天只掛住揍女,皮膚日久失修都不太想影相,尤其自拍,我是個惡揚善的傢伙,遠望就幾好啦!近望就等我做了TREATMENT先再影吧!

活動完了,就和SIS們影下合影,聰明的我,當然閃到最後啦!保証不會有肥面出現,呵呵!

之後我預約了去位於旺角的REENEXTREATMENT,期待住「膠原自生系統」幫我還原靚靚肌。

首先要做下問卷和填個人資料,了解下我的護膚習慣和我CONCERN的肌膚問題。

房間以白色為主,感覺好乾淨,而且有洗手盤,治療師會在療程前洗手,確保衛生。

做療程前治療師幫我做皮膚分析,又見我鼻鼻乾到甩皮,幫我卸完妝後先做個MASK,等皮膚在更穩定的狀態下進行,令個效果更好。

之後就開始我個「膠原自生」TREATMENT,先用以FDA27個歐盟國CE認可的1540nm的冷凍光學,做對眼。它是可以深入500微米真皮層,刺激骨膠原自行增生。最爽皮的地方是它配合5度「KOOLBURST」冷凍技術來鎮靜肌膚,療程時,不會有任何刺痛,反而有清涼的感覺,梳乎得很。

然後再來個激活細胞,利用真空導管及營養液,帶走面部老舊角質及污垢。過程又是零痛楚,但又可以清到面上的廢物,仲不用擔心因針清而帶來的痛楚,或整大個毛孔。

做完,見到自己的皮膚勁dirty...

最後,敷多次MASK就完成。

療程後,皮膚是水漾,有光澤,膚色更均勻了,個額頭尤其明顯。

做完第二日,素顏都白裡透紅,滑嘟嘟。

以下網站可以登記免費療程體驗: http://bit.ly/RBLOG0815C
產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。


歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言