2014年8月7日 星期四

《自家私房菜@道家》

NAN佬朋友婚後都仲舉辦下兄弟姊妹活動,今次叫做撘上撘有得出席,雖然未齊人,但都迫爆個鏡頭。

道家為我們準備泰式生蝦刺身,講真沒難度,只要去九龍城買個汁便可,只計生蝦,成本身HKD40-60,真的抵食過出去食。

姊妹其中一人是空姐,她空運了袋鼠扒到港,由道家烹調。

煎這個是本身醃好味,不SO,似牛肉,口感佳。

有些沒有醃過的,就紅酒炆,果真好SO,我們下次應該先出一出水先,再炆,應該會更好。我想講討厭食紅蘿蔔的我,覺得舊紅蘿蔔好正!

限量日式茶碗蒸,5隻蛋+1小盒史云生清雞湯是最滑,最合味道。

忌廉南瓜湯,口感不夠滑,可能個BLENDER不夠勁力。

仲有沙律菜,適合食草人士。

我嘛!就是準備雞卷,不過切得好樣衰,因是卓SIR切的

SIR兩公婆都整了好多美食,例如這碟星洲炒米,我一路食,一直以為它是天使麵囉!因為個麵質幾QQ架!

自家制鹽焗雞,認真好味!我仲搶到我最LIKE的雞翼尖,哈哈!

仲有沙律,本來是林老闆提供新鮮生果,但沒誠意的他又不提前買,並雪入雪櫃,唯有變成薯仔沙律

甜品有蘋果派,有好香的肉桂味,我好鍾意。

阿明就提供一隻皇帝蟹,它個SIZE大過我個頭,超鮮甜,只要解凍就食得,方便。

LING就整薑汁芥蘭,好薑,我本身不太食芥蘭,但都夾了幾次食。

姊妹團提供法國海杏仁刺身,我們根本開不到,最後用水滾熟,講真口感好UN,好SALTY,仲好鬼多沙

涼拌茄子,賣相和味道都幾好,但如果可以辣多少少會更好。

飯局已過,我到現在都不知姊妹們個名,只是認得她們個樣,希望下次再攪類似的活動,一來不用太味精,二來氣氛WARM一點,開心點。

透過這次的入廚樂,發現道家都是個識食,仲要識煮,所以成日都覺得他是筍盤。

純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAIL
capri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言