2013年12月9日 星期一

《骨頭卜卜脆要飲美國雅培?》

小休了成年,動運少了,人又肥了,所以的起心肝再做運動。一郁,骨頭就咔咔聲脆認真失禮所以都學人飲下美國雅培健營樂,補充下。

我除了需要高鈣外,仲要低脂配方,鬼叫我發脹了太多最慘我又有便便問題,美國雅培健營樂是含有纖維配方,似乎幾適合我這個問題人士。

一罐900G,售價HKD259,可在萬寧、屈臣氏、百佳、各大藥房及藥行購買。

雖然話只要均衡飲食就可以攝取到營養,可是都巿人忙都9彩,仲邊有時間買餸煮飯成日都食外賣多...起碼我飲一杯,都有齊想要的營養,不用食N粒藥丸。

新加坡製造,入口安心,好緊要的。

服用方法簡單,只要將3平匙的健營樂加入冷開水或溫開水內,並攪拌至溶解便可。

講真我很難話我飲完有什麼明顯改善,始終是要用機CHECK先可以作準,但是個味道,就可以分享下,它是超易入口的呍呢嗱味,一點都不會抗拒。

仲有個健營樂好易沖,一加水,攪兩攪,就溶的,絕無難度。

產品資料我不詳SHOW了,我就附上一個web site以供參考。

歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言