2013年12月10日 星期二

《小瓶SUISSE REBORN》

一向愛用SUISSE REBORNPRODUCT,見到有相關的試用,不會仔細看內容,就會APPLY,今次就用Pure Collagen Complex超純骨膠原極緻修護液。

包裝好精美,打開原來只是1小瓶,仲要是我自己自費去用過的PRODUCT,有點覺得浪費了給其她人試的機會。

MADE IN SWITZERLAND5ML就價值HKD300

它的質地清爽易推,不黏膩,我自己每次用3泵搽面,並加以按摩,讓皮膚完全吸收為止。

雖然只用了一小瓶,但效果都幾明顯,始終這個價位是補品價,一定有質量保證。

老實講,我間中都會自費去買來用,所以我對它的評價是高的。鬼叫次次用完,基本保濕鎖水做到之餘,仲要幫到我收細毛孔,SKIN回復光澤,緊緻度又會提升。好記得當年結婚前夕日日都用它,嫁當日都是搽它,之後就化妝,個妝都特別貼,寧舍持久。

產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言