2015年6月22日 星期一

《Change Destiny Museum》

之前去了海港城遠距離目睹湯唯的風采,她話女人要靚,首先要在25歲前要搵到自己的夢想,,並努力實踐。然後就要運動,話出汗是對皮膚好的。最後,就要好好護膚,神仙水是不可或缺的。

在戶外望完明星,我就入去室內歎冷氣。雖然湯唯話出汗是好,但我不想臭味遠播,所以我即入去SK-II為了慶祝35週年而設的CHANGE DESTINY MUSEUM奇蹟體驗展。

去到有什麼好做?我先做個MAGIC RING啦!經過3個月給女女的折磨,我由90%以上跌到69%...

還好生魚子醬前仲有好好護膚,所以肌齡都仲KEEP住後生過我新實歲數,否則一又HURT爆!

完成後,有皇牌4部曲試用套裝拎走,有CLEANSER,神仙水,STEMPOWER CREAMSTEMPOWER EYE CREAM

另外,仲可以去pitera 歷史藝術館,了解pitera 的誕生過程,以及這35SK-IIHISTORY

如果想知用什麼PRODUCTS適合自己,仲可以去美肌實證資料庫,可以SEARCH到和自己差不多年紀和膚質的REFERENCES,這可以跟住買來入門用下先,可以幫手搵到適合自己的皮膚的PRODUCTS,從而令你的SKIN更快變得晶瑩光澤。

最後,美肌照相館,是要你手持SK-II神仙水影相,再UPLOADFACEBOOK,就可以抽奬,但是我見我張相影得所以沒有抽LU~~

輕鬆過後,我飛快衝回家中,抱抱我家小魔怪魚子醬了。


產品及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAIL capri_yu@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言