2015年6月23日 星期二

《產後出山既第一個EVENT@TODABOM》

生完魚子醬,基本上差不多天天自閉在家,去到5月尾先出席EVENT,就是去在銅鑼灣希慎廣場的全新時尚概念店的TODABOM

當日好熱鬧,久違好多熟識的面孔,仲有連相機都忘記帶,難道生完BB的女人真的會沒記性嗎?

品牌仲邀請了星級形象設計師馬天佑,青春活力女星陳嘉桓和黃敏奕一同主持開幕儀式。

女星們除了分享她們打扮心得外,而馬天佑仲即場為兩位女生作形象配搭,令成個造型多了個焦點。

可惜我已過了追星的AGE,年紀大自然會有自己喜歡的一套。做了人阿媽,好多時會先看嬰幼兒產品,見到小鞋仔,覺得好得意,雖然好想買,但我估都要等好幾年先著到,所以都是望下就算。

店內除了有膠鞋之后MELISSA,橡膠底帆布鞋FEIYUE,行戀愛浪漫路線的VICTORIA USA外,仲有好多小擺設,眼鏡,飾物等。

最後,我自己帶了對FEIYUE橡膠帆布鞋回家,因為愛對輕身,又易襯。鬼叫我現在常要著餵奶衫,以CAUSAL為主,有時仲要抱有點份量的魚子醬,所以完全不想增加自身的負擔。

對鞋好好著,仲有可以收到少少腳形,令我這個大腳8望上去都細腳一點。

website : www.todabom.com


產品及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAIL capri_yu@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言