2013年7月9日 星期二

《出TRIP前做好做大掃除》

我除了日日都會輕洗用過的化妝掃外,仲會定期2星期左右大洗一次化妝掃,我不知道我是否洗得太密,但下下貼面的東西,還是注意一下衛生,個人會用得放心一點。而我每次出TRIP前,都必會大洗一次,因為自己知有幾日給化妝掃封乾。大洗化妝掃時,我會用上MISSHAPREFECT BRUSH CLEANSER
一來覺得MADE IN KOREA,用得安心;二來我特價時買,好似HKD7X就有一支250ML,覺得抵用。
個樽底都有生產日期,我是個幾高速的使用者,所以上次入手了半打諗起都覺得自己有點衝動
我自己一般會將MISSHAPREFECT BRUSH CLEANSER倒入個噴霧樽,再狂噴掃,然後開一杯水,把掃放在杯內左右搖動,大概過2-3次水,支掃白白滑滑。最後,就會找幾支筆抬起化妝掃,不讓水倒流,以致減短化妝掃的壽命。另外,我會ON TOP COVER多一張紙巾,怕有塵呀!
注意MISSHAPREFECT BRUSH CLEANSER是隻要過水的洗掃液,如果不想過水的話,就不要買它了,還有用完MISSHAPREFECT BRUSH CLEANSER洗掃,掃都會有個香味,I LIKE IT
歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言