2014年2月7日 星期五

《初三食赤口飯@MINT THAI HOUSE》

我例牌節目有很多,往年總會和NAN佬的中學同學GATHERING一下,但中間發生了點小插曲,未知會否如常一齊團拜,所以先約了最需要見的阿明一家三口。本來都想下廚,但是怕我手腳太慢,所以還是外出用膳,又去了元朗的MINT THAI HOUSE

我比預期中最到,打算先入座,坐住等,可惜侍應話,就算BOOK了枱都要人齊先入得,我只好出去等。順便影下自己新年著新衫的相,再行去劇院望望有沒有什麼話劇上演,怎料初三休息,即打電話給阿明,不能去元朗劇院餵奶。
                 
由於一家三口撘巴士過來,塞個水洩不通,他們大定直接在餐廳餵人奶,認真OPEN,只要你著一件闊袍大袖,就可以遮擋,所以就算我坐在對面,都是SEE NOTHING....CC開餐同時,我都密密口食,先來個沒骨的泰式鳳爪,份量都幾多,食了N隻都仲有N隻。

之後再要了個4-6SET,美中不足是上菜次序太亂,如果可以做到沙律先到會更好。大蝦沙律,賣相好,不辣,感覺清新。

見個賣相幾好,我和NAN佬就來個新春第一張合照,有注意到我頭髮嗎?當日特意自己SET的,技巧幼嫩,但尚可接受,都似電出來的效果。

馬拉盞炒通菜,味道一如以往,但我還是想碟菜大碟少少會更好。

咖喱大蝦,味道好好,蝦亦新鮮,可是我對個份量好失望。明明是4-6SET,蝦卻只有兩隻,仲要開邊,開邊都OK,但是一大一細

薄餅一客4塊,朋友覺得不夠鬆化,我就覺得沒有特別,純粹要用來配咖喱。

烤鴨,比我想像中乾和淡口味,但只要配合他們提供的SAUCE,就會變得惹味,我只是剪了一下,侍應都好NICE地問我,要不要他幫手。我當然立即SAY YES啦!

SET仲有條魚,都幾FRESH,沒有汁的地方,也給CC試下,分甘同味。

食完,結帳HKD788,都幾好意頭,然後我們就慢步去食B仔涼粉,光是等糖水都要等半小時。就連侍應都話,來的B仔,沒有1小時的話不要來。認真攪笑,食完經過7仔,就影張相留個念。其實我打算去商場有靚靚佈景的地方影,唯有留待明年吧!


歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言