2014年4月30日 星期三

《夾得到@植村秀 X JILL STUART》

雖然停發文兩至三星期,但期間我都有好認真+努力試PRODUCTS,今次就來講妝物。

先講下收到SHU UEMURA3PRODUCTS先,夠份量,收到時有興奮感,因為是蜷川実花之美麗夢幻樂園系列,對我來說叫做特別版。雖然要用的PRODUCTS內涵重要過個殼,但個殼靚,用時會份外開心的。

SHU UEMURA細緻毛孔潔顏油,售價HKD640/450ML,卸後個妝都幾乾淨,眼線都卸到一點。用後,覺得都幾清爽,不會好油,但我還是會用多次起泡的洗面PRODUCT洗臉。

然後跳一跳去講JILLSTUART airy tint CC cream,因為要配合個底妝嘛!

我用01LIGHT FLORAL BEIGE,好MATCH我膚色,可能這陣子用得多美白PRODUCTS,所以SKIN都白淨了。

MADE IN JAPAN,售價為HKD240/33G

質地好易推開,水水的,不會有卡粉的情況出現。

仲有它的氣味好香好甜,我好LIKE,細看成份後,原來有粉紅珠光粉體 (pure illuminate 成分)、胺基酸系粉體、礦物粉體、桃子果汁、迷迭香萃取液、薰衣草油及保濕成份牛油果油等。難怪芳香撲鼻。

到搽上面,相中我沒有用CONCEALER的,可以它個COVERAGE功能好,而且富有光澤感,毛孔又變得好鬼細緻,頓時成為了近期榜首,所以家中其它BB OR CC CREAM又送出去給朋友散貨了。

之後我就會用SHU UEMURA絲滑保濕雙效蜜粉餅,做定妝。

個盒好色彩繽紛,令人好心花怒放,個粉盒HKD135

個盒幾輕身,又袖珍,而且個掃又幾好用,抓到粉,又滑。

個密粉我用SANDMADE IN KOREA的,售價為HKD25010G

個蜜粉雙色的,能做持久定妝之餘,不會有乾燥感,仲可以做HIGHLIGHT,當然仲有個掃又用得好得心應手啦!

在用蜜粉定妝前我會用SHU UEMURA絲滑胭脂唇蜜,做胭脂先。

我用的是AT01,都幾鬼鮮艷奪目的,我會先取點份量在手背,然後再點少少,用手指慢慢印開。個胭脂色好持久,不乾,也不黏膩。

雖然個創新的環狀塗棒設計都易易塑造平滑均勻唇妝,但是個唇蜜太鮮,結過我只是搽了中間的部份,再用手指印開。

我不太分到個色持不持久,只知不足1小時,我唇紋就變得顯眼,唇蜜卡入了唇紋,變得有點礙眼,所以我主要都用來做胭脂了


用了以上PRODUCTS後,個妝就這樣了,只是頭又未梳,衫又未換,但個樣都SHARP醒了。

shu uemura Facebook Fan Page連結:https://www.facebook.com/shuuemura.hk  
想了解更多shu uemura,請登入:http://www.shu-uemura.com.hk


產品及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAIL
capri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言