2012年1月19日 星期四

《幾時都係在娘家千日好》





昨晚因為娘家要安裝寬頻,細佬要OT,阿媽又不懂,所以我要回娘家一趟。本來打算只是食個飯就回去新居,怎料NAN佬又要去大埔打羽毛波,打完都十點,他想留在大埔過夜。我當然求之不得,皆因我可以在娘家眠個好的,不用給鼻鼾聲嚇醒



未返到娘家,NAN媽就打電話給我,話有靚湯飲,細佬又準備了正東東我食。一收線,細佬又打俾我,話我知有帶子和牡丹蝦刺身,還有他自己調配的泰式汁,可以點刺身食。



所以一返到屋企打開個雪櫃,我就見到刺身們跟我揮手,我雙眼發光,口水流流,只來得及為直徑兩寸,高一寸的帶子和搣了殼還跟我的手指一樣粗的牡丹蝦影相。我隻手指都成16號圈的,如果你是帶16號圈的話,你就知隻蝦有幾肥美。總之令我完全忘記了影阿媽靚湯和秘制泰式汁,帶子和牡丹蝦均是我最愛的刺身類別,細佬還揚言今個星期日再豪食一次,而且叮囑我要叫姐夫返歸一齊食,意想不到細佬都幾有姐夫心。



總言而知,直至這刻為止,帶子和牡丹蝦的鮮甜味還黏著我的味蕾,不曾流失過,而且亦是我生平第一次食刺身食到飽,超爽,超期待星期日的來臨!




PS:今日返工個個都覺得我精神了,殘樣少了點,所以話呢!優質的睡眠是護膚的佳品!


1 則留言:

  1. 星期日....我兩公婆都衝上來,你細佬應該唔介意加多兩雙筷。
    [版主回覆01/22/2012 00:25:35]乜你唔係要團年咩?

    回覆刪除