2012年1月4日 星期三

《第一次黎M黎得咁興奮》

M對我來說,一直是件痛苦的事...以前M期一直不穩,又3-4個月才一次M期,還會痛到休克,一定要請病假,最慘是用什麼BRAND的M巾都皮膚敏感...

不過,後來去中醫阿伯食中藥調理身體,由3-4個月的一次M期,慢慢變成30-40日一次。然後由痛足4日變痛1足,至今已經不怎麼痛,只是有是整天飲凍
飲,才會偶然發作,但已沒有休克的情況。現在用ECOSWAY的M巾就完全沒有敏感了,只是貼力比較強差人意,如果M期中要去做運動,我還是會挨個皮膚敏
感地用別的BRAND...

昨天早上跟同事說很WORRY因為過期了,可是M小姐一直未來,很擔心結婚先來,我就想死了...然後昨天收工前去一去洗水間,見到M IS COMING,我懷著一個超開心和興奮的心情跑回座位,並叫嚷:「我第一次因為M COME而開心,又興奮!」同事們都笑了,哈哈!

我想了想,也很好笑,還好男同事都不在OFFICE,否則樣衰到爆!

1 則留言:

  1. oh shit....咁都得...
    打得這篇BLOG出街都夠薑
    [版主回覆01/07/2012 19:58:26]哈哈~~~~其實我冇諗好多野~~~
    只係一個心情事實分享~~~
    我完全冇諗過D人咁大反應~~~
    今日見到D BLOGGERS...佢地都話我好大膽~~~亦FEEL唔到個問題係邊

    回覆刪除