2011年10月12日 星期三

《食開有條路》

其實我喜歡寫飲食文多過美容文,只是怕大家覺得我一日到都黑掛住食,所以我才出少一點食文,而且覺得出少一點食文,就彷彿等於肥少一點,你看我多白痴!


我相信沒有什麼女仔不愛吃甜食,而我又愛食湯圓類,如果湯圓加燕窩,我更不能抗拒。皆因燕窩有養顏功效,所以我先會用Bio-essence燕窩滋養膠原白機能水來美肌,現在我愛去的妹仔記燕窩甜品專門店食的正正是燕窩湯圓。




 




我每次去必食它們家的燕窩湯圓,只有它可以滿足我N個欲望




1.         
可以食甜食




2.         
個薑味甜湯恰到好處,既可驅寒,又不會過份辛




3.         
除了個甜湯有燕窩外,就連個湯圓餡都有燕窩的




4.         
我很愛食QQ的湯圓皮




5.         
可以和友人一齊食下,談下心




 




我男友就食原隻椰皇燉燕窩,雖然價錢比較貴HKD48,但是我食的燕窩湯圓只是HKD28,卻比原隻椰皇燉燕窩好食得多。主要是個味道問題,原隻椰皇燉燕窩比較淡口,好似飲水般。




可能我食湯圓個樣太滋味了,被男友打劫了我一粒湯圓,他搶食後,都話下次要食我個燕窩湯圓,講講下我又想去食了




 




妹仔記燕窩甜品專門店八王子拉麵斜對面的和在永安對面,有空去撞下我啦!


1 則留言:

  1. 有得睇無得食...唉
    [版主回覆10/19/2011 22:07:00]你自己同阿LING去米得LAW~唔歎氣

    回覆刪除