2011年10月29日 星期六

《除左CAKE之外,我仲好鍾意食其它甜品》

深水埗最爽的是多糖水店,但人流有限,競爭會大。若然可以在深水埗屹立不到的糖水店,質素一定會水平。我間中 都會去綠林食糖水,貪其價錢公道,又有水準。不過,綠林主要做傳統糖水,如果你要新款的話,你請請利玉步。



注意綠林在晚上8點前,滿HKD36先做外賣。




我和我男友打完羽毛波後,就點了3個甜品,好好補充一下,合共HKD52。





我男友ALWAYS食綠豆OR紅豆沙,如果你鍾意食香草品,你就會鍾意這裡的綠
豆沙





我必點的豆腐布丁,好滑,好有豆味,給男友偷食一口後,給他搶掉了...






梳槤斑CAKE,我倆都愛食梳槤,水準一般,我們都覺得食一粒粒的真梳槤會更好





唉...說了N次要減肥,但我好似停不了去食似的...



沒有留言:

張貼留言