2011年11月3日 星期四

《BROTHER係最了解我》

琴晚係細佬既鞭策底下,去左公園竸步,本來係要跑架因為M
COME
,我要求唔去忝架

佢居然話唔得...唔跑唔做體操都得,但點都要死落去行一個鐘


我為左可以再瘦多少少唯有死死地氣屈服


我係竸步期間,我地又傾起上黎講真冇人倍我我冇心機去去左都做唔到15分鐘我就會返屋企


我天真爛漫咁問細佬:「我仲有冇可能瘦多10LBS?」


細佬用勁輕鬆既口吻答:「你呀?你只要有恆心日日落黎運動一定可以好快咁瘦到LAW!」


聽到可以瘦既我,既開心,又失落咁講:「下?要日日做運動咁米好辛苦LAW…


勁招積既細佬話:「減肥一向都係辛苦架LA,淨係食得少係唔得,一定要配合運動,如果唔係你有排都冇QUOTA食好野!」


雖然明知我有減肥既需要,但我仍然憤力諗緊計仔點樣可以呃到細佬去做少D運動,我又再同佢講:「我諗住臨結婚前一個月先地獄式減肥,你話好唔好呀?」


我細佬諗都冇諗,就答我:「唔得!」


我自己反應就係問:「點解?」


佢用單單打打的口吻同我講:「到你結婚前一個月,你會好多野好忙,又要攪呢樣,又要攪果樣,你到時一定用做借口,又唔去做運動啦!仲有呀!你結婚前果個月係聖誕節同除夕,你估你忍到口唔食野咩?你會冇飯局咩?」


佢竟然咁講我心中已經舉晒白旗嗌晒投降


明明一向把口係我勁D…唔會輸今次輸到完全啞口無言唯有答:「你咁講都岩既


但勢估唔到佢仲唔放過我...警告我:「你要SET個目標減夠15LBS,留返5LBS
QUOTA
等你可以係聖誕節食野!」


估唔到我細佬係咁了解我佢完全可以對症下葯好彩佢唔係我老公,如果唔係會俾佢食住,冇運行


沒有留言:

張貼留言