2012年12月6日 星期四

《用清文18》

最近轉了一個大紙袋去存吉瓶,感覺會就算放在地下,都乾淨整齊好多,今次有下面5款。
ECOSWAY買的漱口水,印象中要成HKD50,仲要是細細支,得250ML,用後不覺得有美白牙齒,味道又麻麻
回購度:0%
SOTHYS FIRST WRINKLES REVITALIZING SERUM,我鍾意用,質地似CREAM狀,好推,快吸,仲有夠水,因為我這個是SAMPLES SIZE,只見到淡了一些勁幼的紋,要是用完一支貨SIZE應該會有更顯著效果。
回購度:85%
THANN ORIENTAL ESSENCE SHOWER GEL,朋友送給我的GIFT,都幾好用,用後不乾,仲RELAX,但我相信價錢不會很便宜
回購度:70%
蒟蒻潔膚棉,一天不能沒有他,用了它可以平衡油脂分泌。
回購力:100%
GOODSKIN LABS EQUINOL™祛斑精華液,好用有效果。我好記得我是搽全面地用,沒有搽頸,以致嚴重兩截色。但後來我用SK-II STEMPOWER,如用GOODSKIN LABS後,再用STEMPOWER,會有擦子膠碎。我就每當用STEMPOWER時,就只用GOODSKIN LABS搽頸,好快就令頸的色MATCH到塊面,所以想美白去斑的人不妨一試。
回購力:90%
詳文回顧:《GO
歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言