2012年12月6日 星期四

《小曼谷泰國美食》





閒來無事最鍾意約朋友外出用膳,一來可以吹水講是非OR事實,二來4個人可以點多些餸,試多點不同的食物,今次去了在屯門的小曼谷泰國美食。講真一點都不好坐,好擠迫,但都好多人會去食,証明了有一定的水準。



我每次去泰國店,入點生蝦刺身,蝦比我食開的細隻一點,有點淋,但個汁都做得幾好,丁點SPICY,口味比較適合不嗜辣的人。





友人每次來這間點必點,應該叫做泰式鳳爪,我一律簡稱食腳趾,我本身不太喜歡食,但亦有淺嚐,確實做得幾好,有口感,個蒜香味濃。





平時得2人時,我不能點這個明爐魚,因為NAN佬不太食的怕骨難得有4個人得NAN佬一個不食,我當然堅持要叫啦!好記得是HKD82,講真個味道我想像中遜色了一點,不夠惹味,就是哪種辣不夠辣,酸不夠酸,咸不夠咸下次可以不用再點。





泰式海鮮飯,為NAN佬這個飯桶而設,他一個人食了半個,的確香口鮮味,可惜我沒有飯癮的,興趣不大。





馬拉盞炒通菜,跟平時食開的一樣好味,但份量好少





成晚最鍾意這個咖喱海鮮椰子,友人真的好介紹,好YUMMY,香濃的椰汁甜香,咖喱滑流流的汁,配上青口,魷魚,蝦等食材,鮮味十足。





我們仲叫了蒜茸包和薄餅來配咖喱,薄餅食完先記得未影





就這樣,結帳都只是HKD三百多一點,好飽,我們仲話下次去試個南瓜蛊,因為見到好多人點呀!



歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




2 則留言:

  1. good...尾那兩款
    又係等食飯時見到你這些相...肚痛呀
    [版主回覆12/07/2012 10:15:06]佢有點不就腳
    係巿中心仲要撘巴士去的

    回覆刪除
  2. 明明係死屍點解都好食
    [版主回覆12/27/2012 00:00:36]唔多明你講咩

    回覆刪除