2014年10月15日 星期三

《點用支B5 GEL好?@Neo Derm Beauty Box 》

早前介紹過大家可以以HKD120買個Neo Derm Beauty Box,入面就可以有支 Neo Derm 皇牌產品  - Bicelle B5 Gel  (貨裝 x1) 價值: HK$450,現在優惠做到10259點前,凡新訂戶都可以訂到B5 GelBeauty Box,隨盒仲會有SAMPLES送之類,詳情請

如果你已經買了B5 GELBeauty Box都不要緊,因為10月份的是有Bicelle HYDRA B5 Cream 全效維他命 B5 補濕面膜100G,價值HKD550,都抵!現在天氣乾燥,我都等緊個MASK來敷。加上Neo Derm Beauty Box訂購網站每逢20號可預覽下期Beauty Box皇牌產品,提早了解產品功效價值,先去訂購。

有時會有人問我怎樣用支B5 GEL是最好,講真一支好的B5 GEL點用都好的,而我會點用這支Bicelle B5 Gel呢?

簡單的就潔面,TONER後用。我自己就好少會雪SKINCARE,因為放了入雪櫃,遺忘指數200%。有些朋友會敷MASK前搽了層B5 GEL,然後再放PAPER MASK上面,話會效果更好。而我自己就加入粉底或BB CREAM用多,比例可隨個人喜好,用多點B5 GEL個妝就薄點,同時會遮瑕度都會減少。

但是溝好了的BB CREAM會變成好水,一點都不厚重啊!

單用BB CREAM,出來效果會啞色點,兩溝後,會更見光澤,會幾適合仿韓妝的感覺,而且會有種自己SKIN發光的效果。

仲有訂個beauty box,其實不單止有支貨SIZEPRODUCT9月份的neo derm beauty box裡面reenex 呢個價值$1,880的免費膠原自生系統組合體驗 (CPS 更生活膚面部療程 + 冷凍光學膠原自生眼部療程)。雖然我沒有去過做,但我暫時不適合去做這個FACIAL,所以未試過,不作任何COMMENT。若果本身未去過,又想去體驗下的話,都幾抵。

neo derm beauty box每期都會有不同的皇牌產品,仲有機會體驗不同的級尊貴療程。
如果你都想訂購的話,可以到下面網址查閱

產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言