2012年3月25日 星期日

《婚後變得大食兼肥腫》

婚前會盡力戒口,大食變細食,婚後天天食,不停食,不肥不食加上NANCY天生骨架就大,既多脂肪儲存,又有水腫問題,總之我是個肥腫難分大隻NANCY

還好有機會試食HOME
SECRETS
草本瘦身系列,可以令我繼續安心放口大食,哈哈!



我本身愛食濃味的美食,所以有時會令自我BODY存水多了,去不到水。當我只食了HOME SECRETS的水腫不見了兩日,於每日早餐前食兩粒,就有效去到我身體多餘的水份。因為我的貼身褲變鬆了,還有空位呀!真的百年難得一見!只是服用其間會去多了洗手間,也感到口乾。



 



因為想獨立試真一點哪一款會更有效,所以我分開食脂肪不見了,可惜我只食了兩天,我就喉嚨痛,鼻敏感和感冒纏身,要去了睇醫生。因此我到暫停了HOME SECRETS的試用,唯待我病瘉後,才會再食吧!






希望我可以早點痊瘉,馬爾代夫等著我的!



1 則留言:

  1. 諗下玩就好快好返
    [版主回覆03/28/2012 09:28:59]係就最好~~~我琴日見我個美容師佢問我做咩口腫面腫...

    回覆刪除