2012年2月14日 星期二

《NANCY鍾意食咩?》

好多東東我都鍾意食,要我數我鍾意食的東東,我怕打到我手軟都未打完。不過,其中有一樣東東我相信很多SIS,甚至男女老幼都會愛食,就是燕窩!

最近試飲了支金燕窩有機冰糖燕窩味道清甜,我每個味蕾都好SWEET SWEET,但絕不會過甜,因為我飲完後,沒有想要另外飲水的需要,做到解渴。我一入口,都幾多燕窩,超有口感,呵呵!不知是否我心理影響,我覺得飲完的DRY氣一掃而空。講真我覺得用HD38買支燕窩,都OK呀!去STARBUCK一杯咖啡都要成三十幾大元啦!飲完個人又不會變靚,我還會心跳,手震,頭痛所以都是燕窩適合我一點!這個金燕窩絕對是我即食燕窩之新選擇!



第一次接觸的金燕窩



 



有清楚的食物標籤,70個卡路里一支,飲了都不怕肥



 



HKD38100%真燕窩,抵



 



支支都印有EXPIRY DATE,安心飲用



 



一堆認證,放心飲多點吧



 



燕窩清晰可見



 



飲完個樽,我仲用了來插花



 


沒有留言:

張貼留言