2014年12月4日 星期四

《2個人食剛好既芭蕉樹》

正苦腦不知食什麼好之際,朋友提議我和NAN佬去試下芭蕉樹,其實她都未食過,只是上網瞄過,覺得幾抵食,但我都不顧一切去試下先,因為泰國菜怎樣整也不會太差的。

當日星期六,我和NAN佬都好好彩,最後一張枱都給了我們。他們像是家庭式作業,座位不多,如星期六日來食,最好BOOK位,因為我都見到有人白行一趟的。

他們食品價錢都幾抵,而且沒有加一,但服務起好,就算得一個侍應,也會勤力加水。

特式飲品都是來來去去一樣啦!總之都是凍飲,我決心戒一餐,所以沒有ORDER來喝。

NAN佬就ORDER了個椰汁珍多冰,我估計是好甜的,NAN佬就是嗜甜,正合他心意。

泰式酸辣鳳瓜,HKD49,爽口彈牙,侍應問我們會否太辣,但我和NAN佬一致覺得是太酸。

泰式炸蝦餅,HKD48,一客有六件,我自己就覺得薄了點,欠缺彈牙感,個人覺得若因成本問題,可以把6件改為4件,哪就可以厚一點,食得也爽快一點。

平時我實會叫馬拉盞炒通菜的,但怕會抽筋,所以叫了辣椒蝦醬炒芥蘭,HKD49,好香口、爽脆,只是食到尾尾會有少少過咸。

招牌燒豬頸肉配酸辣汁,HKD49,這個好惹味,仲配個生蝦刺身的汁,PREFECT MATCH,飲恨的是太細碟。

可能價錢平的關係,份量偏細,食完都上面的都仲好空虛,所以叫多碟泰國炒金邊粉,HKD58,不過不失啦!但這碟就好足份量,個DENSITY好高!

雖然碟碟的份量都偏細,但對得2個人來食,細有細好,可以試多點不同的食物,到結帳時,又會和平時大碟的一樣,都幾好。


純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言