2012年10月4日 星期四

《一個人的DINNER@八方雲集》





每當NAN佬約了朋友,而我又不想出席,我就會約朋友OR GO SHOPPING OR去做FACIAL OR一個人DINNER。我不怕一個人食DINNER,因為可以挑自己鍾意的,而且又易搵位。要是在WEEK DAY給人遺棄,我會回娘家食飯或去八方雲集食會麵線套餐,好似HKD三十幾。已經有一碗大腸麵線,雖然在台灣食的味道更好,但有得吊住條癮都好過只有回憶





個餐仲包了一杯豆漿,都幾大杯下。





最後,仲包了5隻鍋貼,本人覺得他們的鍋貼比餃子好食。食完,都好飽下,身心都得以滿足啊!





如果想要食個QUICK LUNCH OR DINNER,這是個不錯的選擇。




1 則留言:

  1. 又唔找我...陪咬飯無問題
    [版主回覆10/05/2012 09:58:16]我只約係旺角/尖咀/荃灣/屯門
    我見D LOCATION唔多岩你MA

    回覆刪除