2014年5月25日 星期日

《用清文76@OFFICE X JOY-IN試用》

通常會放什麼私人物品在OFFICE?除了水杯外,女士們都會有HAND CREAMSPRAY,仲少不了M巾,以便不時之需。我自己仲會放一些茶或減肥食品。

白蘭氏® InnerShine®紅膠原嫩肌精華啫喱,只覺得合我口味,但不特別覺得有什麼功效,或者我食得不夠長日子
回購度:50%
來源:PR

KOTEX親膚棉面超薄護翼日用,貼力好,加上我用大部份品牌的M巾都會有敏感的情況發生,但用KOTEX就少一點,用ECOSWAY的就完全沒有。但有時突然來潮,沒ECOSWAY時,我都會買KOTEX用住先。
回購度:80%
來源:自費

日本ITOH黑減肥茶,飲完都沒有瘦到,只是去多了小便,個人望上去似消了點腫。個茶都幾好飲,而且是FOR600ML,都叫做3-4杯水了,叫做MAKE SURE自己最少飲了4杯水,飲得夠水對SKIN都好一點。
回購度:80%
來源:PR

JOY-IN大麥若葉青汁健腸啫喱及金時薑纖盈啫喱是近期試用品,所以詳細少少說明吧!

兩款都是日本製造,都食得安心,之前見到萬寧做HKD198/3盒。

兩款都是10包一盒,同樣不使用砂糖,不過金時薑纖盈啫喱要一日食2包。

食個金時薑纖盈啫喱個味好鬼薑下,不太合口味,而且次次打開都整到我一枱都是汁,要清理,有點煩

雖然話有纖盈的效果,但只食5天的份量,我實在見不到什麼效果

回購度:20%
來源:PR

至於大麥若葉青汁健腸啫喱,個味幾好,甜甜地,帶有果肉似的。

M期前夕總會有便便煩惱,當我食了於大麥若葉青汁健腸啫喱,會有便意。但不會是瀉的STYLE,連續食,便便會愈來愈暢通,停食後,條腸都仲識得餘動,都幾好,難怪會有東京人氣受賞。

回購度:80%
來源:PR


部份產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言