2012年6月13日 星期三

《食在屯門@白熊咖哩》

話說NANCY搬入屯門,理應OFTEN
GO TO
屯門SHOPPING OR DINNER,奈何我沒有戰有在這區,又不懂路所以去屯門巿廣場的次數是半年只有3次,真的少得可憐

而第3次就和KAREN去了,事源是NAN約了舊同事食飯,KAREN男友又去上堂,就只剩下我們兩人,所以我就撥個輪約KAREN啦!KAREN話想去試下吉之島新開的白熊咖喱,反正我都沒有所謂,就試試看。



當日KAREN先去排隊等位,而我就迷住路問人去向,好彩KAREN都有給我明確指示,所以都只是迷了一陣子ONLY。去到就等了一會,我猜15分鐘吧!如果想去試的你,一定要早點到,要不,會等很久的。



我們都是點了蘋果蘆薈蜜,味道OK啦,沒有什麼特別,再去食都會飲這個的。



 



KAREN要了個沙律,是日沙律是中華沙律,我都是這天才知原來KAREN鍾意食沙律,我搶食了一點,都幾好食。(PS:我不愛食沙律的…)



 



在等食的途中,我們一邊傾,一邊TAKE PHOTO WITHOUT OUR FACES。意外發現白熊咖喱放在餐桌的餐具有粒米飯痴住,仲要痴到乾了最後,KAREN忍不住叫WAITER收走,她覺得好嘔心



 



我點了什菇漢堡扒奄列旦咖喱豚肉飯,HKD70,份量超大份,我食淨了半盤飯呀!不過我覺得味道一般般,我不小心把相發給個朋友,他問我是否用來餵貓的…SO HURT…請問有誰會在餐廳叫個HKD70的飯來餵貓呢?哭...咖喱是甜的,扒奄列旦不夠旦味,好似開稀了漢堡扒好「鞋」,一點都不JUICY…什菇就是什菇直覺話我知,我可以煮得好食一點注意!雖然話是咖喱豚肉飯,但是豚肉是肉碎來的,如你單點咖喱豚肉飯,根本是沒有餸的,坐在我旁邊的女孩子為此發脾四啊!



 



KAREN點了炸雞翼餃子菠菜奄列旦咖哩豚肉飯,HKD75,我們交換來試試。份量都是大大份,本人覺得是給男生食的。眼見KAREN個奄列旦比我CREAMY,感覺好味道一點。個炸雞翼餃子,幾正,但是得兩隻,仲要細細隻,真心覺得它有點貴,多一隻會更好囉!菠菜就是菠菜,跟什菇一樣,自行煮都OK



 



我最後有個柚子雪糕,我覺得好好味啊!可惜沒有拍照,否則我會大大力推介。食完這餐,我飽到上心口,承惠HKD193


以份量計,都OK大盤,抵食!不過,我不會再主動提出去食這間白熊咖哩,如若朋友REQUEST,我都會應約去。


1 則留言:

  1. 好似物不所值…多謝你的資料,我已撥佢入黑名單。
    [版主回覆06/15/2012 11:22:18]咁又唔洗黑, 只係覺得可以先試其它野~
    試到冇野想試先試佢都未遲

    回覆刪除