2012年8月27日 星期一

《每次我去美食博覽或工展會必掃飲品》

以前我會年年去美食博覽SHOPPING,近年就改了去工展會,皆因我和阿明&LING有個週年約會。我每次去都會買薑黃精,仲要起碼買六盒,我記得HKD1103盒,有沒有再加價,我就不清楚了




為什麼我會肯托這些回家?



原因一,有飲開,飲完自己出少了暗瘡,口氣都會少了。






原因二,好飲,橙味來的,而且是沖凍水飲,夏天飲一流!






原因三,平囉!平時在萬寧買要5十幾架!難得見到平,點都要買一點,去COVER個門票。



原因四,粉狀沖劑,輕飄飄,不會托死人。






原因五,儲存期長呀!






原因六,成份好似好健康,講真我不太理解成份啦!只是每次BA都話好天然囉!






我今日就飲緊了,不知你有沒有飲過呀!沒有試過的你,可以買盒試下。






歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk


沒有留言:

張貼留言