2013年3月4日 星期一

《家常便飯@光波爐4》



我都算是個常開爐煮食的C9,講真如果只得我一個人,我就蒸一條魚,烚一碟菜便可。煩就煩在NAN佬不嗜魚,唯有自己下點功夫間中多做一點,而我心急的個性令我KEEP住用30MIN煮一餐飯。注意我只得一個單頭的爐頭和一個光波爐,就有3餸了。



一入廚房,第一件事要洗手,衛生好緊要,食入肚的。洗好手,就洗米,個飯煲要煮30MIN先熟,我就要開始同時間競賽。所以要先洗好要醃的食材──排骨,然後醃製。因為之前看了大蚊食譜,整香橙柚子骨,好似幾易,所以試下囉!





講真好多時,食譜只是幫手諗食什麼才好,我也很少跟足,我要食自己喜愛的味道嘛!我都用柚子蜜,生抽,油,生粉和米酒醃製。約醃了7-8分鐘,我見我個光波爐預熱好,我就放排骨入去光,光了15分鐘,中間會開蓋反下,等兩邊都可以光到。



 



講真在等光波爐預熱期間,我就洗菜,開慢慢水,C9朋友話開慢水可以省水費,同時可以給我一點打雞蛋的間。打好蛋,洗好菜,就用蒜茸起鑊,加SALT,再放BOILED的水(在打蛋的期間,我已用酒店式的KETTLE滾定熱水,既省時,又省煤氣費),然後放菜烚,放好菜先加糖。NAN媽話糖可以化農藥喎!





在烚菜時,就切火腿,一烚好菜,我就蒸水蛋了。本身個鑊的水已是BOILING
WATER
,所以好快都食得。





在蒸的時候,我就拎橙搾汁,我本來是有拆橙內,諗住令個賣相更好,只可惜在我等的途中,已給我吃掉了哈哈!近廚得食是有來源的蒸好蛋,就洗一洗個鑊,然後用少少油,蒜茸,蔥起鑊,再加入柚子蜜和橙汁煮,煮到覺得個汁都熱,我就放光波爐的排骨入鑊兜幾下,就上碟了。





味道酸酸甜甜的,都幾好,但是排骨有點UN…尚有改善的空間但這樣的流水式煮食,可以做到飯熟餸熟,都幾好。講真我不打算做個入得廚房的人,只是我想食得開心,唯有加把勁吧!



歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




1 則留言:

  1. 睇你餸開我飯...
    [版主回覆03/06/2013 12:19:00]應該都OK哎
    阿LING都煮得下

    回覆刪除