2013年3月27日 星期三

《近排的新習慣》

以前會成日玩FACEBOOK,什麼都在上面浮面分享,但近這一年,我就少了用FACEBOOK,相反用多了BLOGWHATSAPP。這陣子,我和NAN佬常會影相食物相誘惑阿明,鬼叫我往往開飯時間比他早,好讓他望梅止餓囉!

由於同事叫我拎個CAKE回家(詳文,請按我),而當日收工時,又下雨,所以沒有買餸煮飯,直接外出用膳,就去近近地,在屋企樓下的囍運食。



點的菜不多,突然好想食紅燒乳鴿,就ORDER一隻,都幾大隻下,啖啖肉,好JUICY下,值得下次再ENCORE





蝦干大芥菜雞煲,是我經常會點的,因為它清得來,又有蝦干的惹味,仲要有菜和肉,好BALANCE的,不會只則重任何一邊。





京花啫啫牛坑腩,好夠火喉,可能它個牛坑腩比較肥,所以帶點牛SO味,未必人人接受到。





NAN佬必點白飯一個,我就無飯者來的,所以SKIP了,飯後會送上紅豆沙和橙,都幾體貼入微的。





 



歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




1 則留言:

  1. 衰人...我要咬幾多部電話都唔得店。
    [版主回覆03/27/2013 21:13:53]但我覺得你好enjoy有得咬電話的日子

    回覆刪除