2011年3月9日 星期三

《REALLY WANT TO CRY》

收到THE ZTYLE CALL AGAIN,他們邀請我去ANNA SUI迷戀妝感化妝班,在今個星期日,天啊!為什麼要出差!


這是我最想去的EVENT,直覺話我知會教用紫色系列的EYE SHADOW,十級想哭


我今晚一定要跟我個DIRECTOR投訴,要讓他知道他的行踪飄忽,令到我損失了第三個CHANCE。我一定會令他內疚,道歉,方會霸休。況且他有JET LAG,一定受不了我的音波功,絕不會放過他!


現在不是我的理智可以CONTROL我的ACTION的時候,你準備受死啦!


2 則留言:

  1. 保暖 是冬天必須注意的事

    回覆刪除
  2. 阿老闆一定被你的音波功攻陷 你很喜歡紫色eyeshadow嗎?
    [版主回覆03/15/2011 20:23:00]咁佢又冇野既~只係令佢屈服左要送野俾我~
    同埋俾我一個人一間房訓左幾晚咁LAW~
    唔洗SHARING ROOM都好好架LAR~舒服好多~
    但係最後兩日都要SHARE ROOM...
    雖然唔係好識用紫色EYESHADOW化妝~但係就係鍾意~HAHA~

    回覆刪除