2011年3月6日 星期日

《卸不到WATERPROOF的EYELINER和MASCARA的CLINELLE EYE & LIP MAKE-UP REMOVER》

朋友在公司拿出來給我用的,雖然快要過期,只要立即用即可。小妹第一次用這個BRAND──CLINELLE的產品,我內心深處是有很有期待的


當我倒它出來時,見到它是GEL狀,黃黃啡啡的,氣味又有點兒令人難以接受,不要問我是什麼味我不懂得形容,我只是不想把它塗在我的面上。


不過,既然都收了這個GIFT,還是要用一下。我見它特別注明了EYE & LIP,所以用來卸我的EYELINERMASCARA,結果是零卸力,多失望,唯有用回我的BIORE來卸吧!


CLINELLE卸我的WATERPROOF MAKE UP失敗後,我立即用來試卸FOUNDATION,結果是又出奇地好!卸得很乾淨,卸完又不會覺得油油的,但又不會覺得繃緊,所以我現在像倒水般倒REMOVER到我的面上,還會極速地抺走它,真的很難聞從另一個角度看,都是好事來的,它可以令豬油包的我,開行TURBO,把洗面的東東快速離開我的臉上!


已經用了一個星期,臉上不見到有敏感的情況出現,又沒有出暗瘡等問題,我相信它都是個好的卸妝ITEM,只是卸不到WATERPROOFMAKE UP和氣味濃烈一點之外


售價:HKD95/ 80M L(只是上網查,我不太肯定,因為是朋友送的。)



2 則留言:

  1. 呢個牌子好像是標榜抗敏感?可能太溫和卸water proof的妝物會效果麻麻
    [版主回覆03/07/2011 16:31:00]係抗敏感...但係好多抗敏既MAKE UP REMOVER都可以做得好好同唔臭今MA~
    不過佢只係卸唔到WATERPROOF既野~其他卸得好乾淨~
    唔怕D氣味怪都可以一用既~

    回覆刪除
  2. 我買左2支啊~!結果卸唔到防水野~用黎卸面得唔得架?我唔想晒左佢=[
    [版主回覆06/22/2011 20:58:00]面都卸到~只要唔係WATER PROOF便可~ 我都係用黎卸面先用晒佢咋~如果你用開BB CREAM同防曬~ 可以用佢黎卸~

    回覆刪除