2013年6月11日 星期二

《輕食@南記粉麵》



這陣子我會好好分享害我重了20LBS的美食,我的理念是食肥了不要緊,但一定要是美食,總之要肥得值方可。去了一個在中環的EVENTEVENT中有提供小食,大食的我一定不夠飽,所以完結後,就即去搵食。大家提議去南記粉麵,她們話春卷好出名,而我未試過,所以跟著大隊去。同行人個個都食招牌春卷,而我人比較貪心,見到在場人士都多人食墨魚丸,所以我要個雙拼,清湯底。個魚肉春卷少少魚味,但好QQ,都幾好味,墨魚丸好好口感,仲會食到有墨魚粒在丸丸入面。可是後來我才發現小窩米線湯底會更惹味,我心中已決定會再去食,個餸不變,但會轉湯底。

 



有時一邊食,一邊和SIS們談減肥PRODUCTS,有點自相矛盾,但女士們就是這樣,又怕肥,但又要食哈哈!



歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言