2012年9月19日 星期三

《用清文6》

不經不覺出到用清文6,愈出愈起勁,每次見到有些PRODUCTS就快胎盡時,我個心就會興奮起來,認真變態。



CHOCOLA BB SPARKLING,我日日放工返去啪一支,好梳乎的,只可惜現在香港未有得買住,唯有等出年啦!



回購力:80%



詳文回顧:CHOCOLA-BB X WILL OR MAKE UP CLASS





GARNIER水潤凝萃溫和倍護保濕霜,是個質地好薄好易推開的AQUA CREAM,只可惜對乾肌的我來說,保濕力是有的,但不夠鎖水。故此我就拎了給細佬用,他好鍾意呀!對他來說保濕度剛剛好,他是個勁易皮膚敏感的人,用完都沒有出問題,都叫做可以安心使用。



回購力:50%





IT’S SKIN保濕精華,現在個名都大不同了,我先剛剛用完OLD VERSION。我覺得好好用呀!好保濕,只是吸收時間要多一點,講真以百元的價位,又WORKPRODUCT已經不多,我相信會再入手的,等特價吧!



回購力:80%(不過,應該是要買個同包裝,但個名都轉了…)





貴妃珍珠膏,因為只是SAMPLE仔,未試到有效果,但是個質感就偏滋潤的,比較適合秋冬用。根據過往用它們的PRODUCTS經驗,效果應該白到又夠補濕,價錢好似一百幾十,都值得一試,只可惜我在沉迷SKII



回購力:50%





本草活細胞面膜,超級好用,用過一次,就立下決心要買。用完,RELAX,補濕,去紋,收毛孔,變白,跟PHYRISBrightening Total Result Mask全效瞬白亮肌面膜有得揮(詳文,請按我)。而且價錢只是HKD190一支,之前做PROMOTIONHKD190有兩支呀!我已有兩支做存貨,我都認真狼死,有時真的可一不可再



回購力:100%





PS:入秋了,我仲未去SHOPPING買衫,為我的衣櫃添置真朋友...唯有著住條夏天買的背心長裙+上年買的黑色外套,看上去好笨重等我遲些傷口全好,我就會踩單車KEEP FIT了...





歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言