2011年6月22日 星期三

《要減肥,一定要外敷內服》

相信大家都知我在食減肥餐中,見到有關可以減肥的PRODUCTS我都會去抽和試。今次多謝SASA給我這次的機會,給我試Collistar晚間臀腹緊緻霜Intensive
Abdomen and Hip Treatment Night
,收到它,令我很興奮,感覺上離我成功減肥之路不遠了!




用了這PRODUCT都快要十天了,現在的心情真的不太想出文,可是答應了別人的事,還是要做!很怕自己也會有突然消失的一日,到時候想做,也不能做了



回到正題,我第一次用,在白白完,就取點出來,見它的帶點綠色,還有一些啡色的粒子,但是推來推去都不會溶化。我沒有強求,就讓它停留在我的身上。




我是塗於腹部及臂部,然後輕輕打圈按摩。大約過了2分鐘左右,它居然發熱,SKIN給變得紅紅的,我完全沒有想過會這樣的!或許它就是在活化我的SKIN和幫忙去水腫,從而得到緊緻修身的功效。不過,過一陣,就會不熱不紅,我沒有敏感的跡象。




由於我去了SINGAPORE數天,KEEP住密密食,我的寸數是沒有變更的。可是我見證到我的SKIN變得比平時更顯光滑,而且夠潤,我不用ON
TOP
BODY LOTION,都不會身痕,就像我用了貴價LOTION塗面的效果一樣,滑不留手。



我相信KEEP住用,應該可以幫到我手減肥!



 



產品資料



晚間臀腹緊緻霜



Intensive Abdomen and
Hip Treatment Night



全新晚間臀腹緊緻霜,採用幹細胞原理,含豐富咖啡酸的紫錐花幹細胞不但能有效分解脂肪、減少皮下脂肪積聚,更可以防些膠原蛋白分解,排水消腫。再配合頂尖科技研製而成的Micro-Patch®,能夠留住活性成分,傳送有效成份至肌膚底層,並於晚間漫漫釋放,形成一層透明膜包裹著身體,從而有效重塑誘人曲線。用後肌膚更顯光滑細繳,身體線條更纖幼、緊實。



成分功效:



·                           
紫錐花幹細胞對抗脂肪團、緊緻肌膚、去水腫



·                           
珊瑚藻萃取物減少脂肪積聚、晚間修身



·                           
塑身複合物預防脂肪積聚、促進燃燒脂肪



·                           
咖啡因、紅辣椒、薄荷醇消脂



·                           
Micro-Patch® – 於晚間傳送有效成份至肌膚底層



·                           
荷荷巴油保濕、滋潤



·                           
維他命E – 抗氧化、抗老化



使用方法: 晚間使用,取適量塗於腹部及臂部,然後輕輕打圈按摩。可配合臀腹緊緻霜於日間使用,以加強修身效果。



價錢:HKD420/250ML



PS:朋友突然的離世,一時之間我真的接受不到。雖然只是經過數小時,在街道上漫無目地走,行下行下,慢慢地知道了事實已不能改變,可是心還是會傷。我真的是我的好朋友...在我旅行前我們還約好了去打羽毛球和出車!我還未帶你踩去上水食豆腐花,你就先行一步了難道你忘記約了我嗎?我不會怪你的,我知你根本不想離我們而去我現在唯一可以做的是做盡我想做的事,令自己可以隨時無憾,珍惜身邊所有的人和事,多謝每位看過我BLOG的朋友。多謝你們的SUPPORT



 


3 則留言:

  1. 我見到都覺得好突然,希望你快d收拾心情啦....
    [版主回覆06/24/2011 11:38:00]心情真的很難平伏...男友話我可能欠了一個道別...所以我很難過...可是就算道別了...我就會不傷心嗎? 唉...現在真的只有給自己多點時間...才能RECOVER...

    回覆刪除
  2. Nancy..要加油努力喔: 減肥係一條漫長既路..當走上了就不能回頭.. 因為只會想愈黎愈瘦..我都同你一樣努力減肥中.. 互相支持互相鼓勵!!! (P.S.我都有寫減肥文) 我經驗係 透過控制時間去飲食 ..但一定要均衡飲食喔: 唔使好辛苦都可以輕到好多磅..而且仲好LONG KEEP..唔會反彈tim呀!!!* 同埋我都會好似你咁加埋用瘦身霜..因為可以唔使做運動就可以令到D肉FIRM D,,線條靚D..o岩哂我呢D怕做運動既懶人.. 同埋用瘦身霜可以隨時隨地每日都可以搽..但做運動未必有咁既恆心日日去做.. 所以你要努力..有恆心地日日搽..相信你一定會可以更瘦喔: 我咪話我都有寫減肥文既..係我研究飲食方面既小小心得.. 不妨你都參考下..我+我D朋友+好多BLOG友都留言話跟我方法減都都成功減到喔:
    絕密!!! 小柔超WORK減肥法**完整公開
    唔係SELL產品的..只係係平時既飲食上著手..$1都唔使花既飲食方法喔: 另外..你都唔好太難過了..你的朋友會在上天安好的..
    [版主回覆06/24/2011 14:40:00]你既瘦肥法~我早就係TZ睇左LU~我都覺得你好堅架~恆心真係要好好先得... 我就好D~因為我愛運動~但係只限於WEEKEND先做~所以WEEKDAY還是要搽下會好D~ 希望朋友的事情可以一切安好...

    回覆刪除
  3. 原來是這樣喔?! 你係TZ的名字也是一樣嗎? 其實恆心最重要..我依家都仲有KEEP住減呀.. 但係瘦身霜你每晚臨訓前用..每日搽效果會好好多
    [版主回覆06/25/2011 01:29:00]TZ用的是NANCY~兩個都是真名~只係一個英一個中吧了

    回覆刪除