2011年6月17日 星期五

《KALIN嫁人喇!》

KALIN是我FORM6時認識的同學,她總是能帶給人正能量的,可能她腦袋老是少了條筋,所以談起天來特別FUNNY。而我們每個人都不能忘記她曾不經意做猴子偷桃的ACTION,如果她有收睇我的BLOG,一定5孔出煙。



老實講,沒想過KALIN會是我們一眾女同學中最早出嫁的一個,不過,她和男友想生BABY,早點也是正常的!真的超開心,見到好姊妹嫁得出,希望她們可以兩個人去HONEY MOON,三個人回來吧!

她選了黃埔的博藝會擺酒,場地很美,我都曾打算在這完成我的結婚PROJECT,可惜這裡不符合4老的要求,其實自己都有一點挑剔哈哈因為我愛勁高樓底的~~~




當日我7點左右就到了,雖然明知要呆等很久,才會有得食,但是我多數會早點到場,因為想拍多點照片。我知我不是美女,不過我就是愛拍,趁青春嘛!再老,又肥又多紋,你叫我影,我都會猶豫!




ANYWAY,祝她ALWAYS開開心心,幸幸福福,快快樂樂,最重要是食住她的老公啦!



1 則留言:

  1. Thank you! 點會嬲呀!你寫我不經意咋嘛HAHA!我都覺得我幾好彩,結婚每樣野都幾順利!希望你都一樣做個靚靚新娘子!
    P.S我老公見到你話估唔到我第一個嫁佢不知幾沾沾自喜!佢話佢唔要我冇人要haha
    [版主回覆06/22/2011 01:16:00]下~我唔係覺得你冇人要喎~只係覺得你唔會打算咁早嫁既人咋喎~佢係米諗多左呀?

    回覆刪除