2013年11月24日 星期日

《為韓國之旅做足準備@一田》

本來已有大箱包,怎料NAN佬個細細佬十月去澳洲旅行時摔壞了,我只好等大特價時入手。一心只是想用最低的價錢購入29”箱包,不計較什麼PATTERN,但去到同價都有N個可以揀,我就買了WINNIE THE POOL

HKD599真的好鬼平,仲要有3年保養。以前得沙田一田時,單單排隊結帳都要用上半小時,今次在大埔就排第3個咋!超勁爽快!我翌日仲帶它出去影相呀!

趁它仲完好無缺,覺得它會特別上鏡。

當然亦有因為自戀症發作,迫NAN佬幫我影相啦!

由於不太接受到途人的目光,所以只去了一些根本沒有人會過去的地方影,至少會令我影得自在。

雖然話我是揀PRICEPATTERN,其實我都有試下個箱包的重量,買個輕身一點,內裡的貨就可以塞多一點。

我仲無聊到扮個箱包好重,提來提去,認真無謂,但我ENJOY,真的是未出發先興奮!


歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言