2013年2月19日 星期二

《初三之日記@光波爐3》

年初三赤口,最適合吵架,本來諗住入下馬場玩兩手,但NAN佬話入到馬場離遠看的馬仔太細隻,不及在家中電視清楚,故此CANCEL之後改去巿中心,因為我要去實惠買架,順便出去食LUNCH。行過匠日本料理,見不用等位,就入去一試。



我們點了兩個LUNCH SETNAN佬要壽司拼盤配配迷你湯烏冬,HKD58,整體不過不失。




我就要了個豚肉生薑燒,HKD42,飯不夠熱,又乾,不夠汁,食上去口淡淡如果下次再去,我只會食壽司和烏冬,又或者去吉野家食個牛肉飯仲好




食完,就去吉之島買餸,打算又用下個光波爐。在未開爐前,就先整定個紅酒啤梨,好讓年初7的朋友來到一齊試試。要做的方法不難,只是要時間,先倒一支紅酒+一碗水+2條肉桂條+114G糖煮滾,就放去了蕊,削了皮的啤梨入去,一朵火滾它40MIN




然後放涼入盒,再放雪櫃4日,就可以了。不過,我有點失敗,因為我加了125G糖,鬼叫我以為我支紅酒較酸,就加多D而我又遲了調教致一朵火,所以味道偏甜嗜甜者會LIKE…但我更LIKE VICTOR的作品




由於VICTOR致電給我,話當日晚上過來,我當然又邀他過來食飯啦!等他期間,我就準備食材了,又出動我個德國寶光波爐。第一個餸是烤蠔,好明顯失手了,OVER烤,變了蠔豉,而且水噹噹的,下次要再諗下點煮先會好一點




焗薯蓉,覺得比之前的焗薯好食,但是太早放CHEESE入去一齊焗,焗到CHEESE都焦了,賣相差了,但仲可以入口的




烤羊架,準備時個樣好精緻的,但由於有兩種羊架,所以熟的先後有別,熟了就先夾出來食。發現一分錢真的一分貨,澳洲羊架貴過急凍羊架3倍,但口感真的好好多。後來我再向老弟請教,他話我一定沒有用刀背揼過,如果有的話,急凍的羊架都可以做到其口感,而且揼完再焗,個賣相會更好,唯有下次再試吧!




最後,來個蝦米炒椰菜,不曾失手的,哈哈!




就這樣,傾下講下,又一DAY,希望大家都能順順利利,得閒我都要去下VICTOR家,試下個幾千大元的電飯煲,試下個飯會否好食一點。


歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk



1 則留言:

  1. 下次夾定Victor一齊踩你場,叫Victor整紅酒啤梨,你就光波功,我們就出梅酒。
    [版主回覆02/21/2013 10:11:30]唔知要等幾時呢??
    而且會唔會去你度會好D呢?

    回覆刪除