2013年2月18日 星期一

《娘家的團年飯》

今年我家老弟在年尾和年頭接了很多替工做,一直都沒有假放,所以都沒有參與團年的飯局,幸好有我這個不愛工作,只愛享樂的女兒,提早回娘家食團年飯,仲要影好相WHATSAPP給老弟,好讓他有得睇無份食。我這樣SISTER,千金難找,呵呵!

一到步先飲NAN媽愛心湯水,響螺煲雞。





再來契大佬請我食的日本蟹,解凍後,便可即食,味道不錯。幫他打打廣告,一隻HKD200左右,吉之島見到要成HKD300,店在大角咀福全街63號大角咀巿政大廈地下M8舖,或可以EMAILsingfai.order@gmail.com





本來NAN爸想蒸石斑,但是見斑仔都要收成HKD500,所以他就去買龍躉食,他用了雞蛋,豉油,糖和油醃。我想講蒸完出來,最好食的不是魚,是蛋呀!皆因吸收了魚的精華,勁有鮮味呀!





阿媽買的大蝦,現場見到真的色香味俱全,個蝦殼脆卜卜,正!認真開懷大食,脂肪就這樣增加起來





之前用乾瑤柱豆苗,今次來個鮑魚豆苗,食完個胃有點吃力,要點時間消化。





就這樣我就過了一個簡單,又窩心的團年飯局,如果出年可以和老弟夾到時間一齊食會更好,人多熱鬧一點嘛!





歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




1 則留言:

  1. 好想加2雙筷
    [版主回覆02/20/2013 12:01:42]但唔洗加人

    回覆刪除