2013年2月5日 星期二

《順路一食@和花亭》



未嫁前一星期去2-3次旺角行街食飯,嫁人後活動地點轉了尖沙咀,荃灣和屯門,所以連以前經常去始創食拍拖飯的和花亭都少去了。適逢上星期5要去始創拎個德國寶迷你光波萬能煮食鍋(詳文,請按我),所以又去食下,見他們有個二人餐好似幾抵,就try this one



黑椒煙鴨胸胡麻醬沙律,正常啦!





刺身5點,三文魚,劍魚腩,帆立貝,吞拿魚,甜蝦,各兩件,件件都好鮮甜美味,只是可惡的劍魚腩有點鯹





特上壽司什錦,迷你花之戀,吞拿魚蝦軍艦,火炙胡麻醬帆立貝壽司,池魚壽司,各兩件,我最LIKE火炙胡麻醬帆立貝壽司,最甜的一個,但個池魚壽司有點鯹,不過,我未食過不鯹池魚在香港。





味醂魚乾,甜甜地都幾好味,不過本身燒得不太乾,變得好黏口,輕輕乾身少少會更好。





天婦羅盛盒,海蝦,三文魚,鮮冬菇,日本南瓜,各兩件,沒有因為套餐而縮水,PASS





鍋燒溫泉蛋安格斯牛肉烏冬,他們的烏冬有叫做有水準的,NAN佬啜啜聲食,但個溫泉蛋就一點都不溫泉,好似直接打上去般





人氣朱古力泡芙,有4粒,正常啦!凍凍地我LIKE





跟餐仲有兩杯飲品,我要玫瑰柚子茶,基本上是柚子茶的味,但是見到有玫瑰花粒…NAN佬就要咩甘菊生薑茶,好有食芝麻湯圓個薑湯味



就這樣食了我們HKD331.8,講真合理價,飽肚價,所以以前成日過來食拍拖飯是有原因的,加上地點又方便,但一定要早來食,否則要等好久才有位



歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




1 則留言:

  1. 最吸引係烏冬+牛肉+重點生雞蛋
    [版主回覆02/06/2013 10:37:07]我都覺得呢個係成個餐的亮點
    食完仲有一張食滿250就減100的COUPON

    回覆刪除