2013年2月18日 星期一

《新年的準備》

新年的準備除了封利是,我就在年廿九和老爺奶奶們食完團年飯,就去大埔行年宵,但吉手而回。然後撘火車上水,見到人潮中的花都有水準,所以決心去行一轉上水行年宵,怎料都幾鬼熱鬧。而我就買了一支蘭花回家添喜慶,我愛其易打理,有色無味,有耐擺,得閒無事望望它,也能為我帶來一點RELAX的感覺。



上年我沒有招待任何朋友來我家,因為當時家裡什麼都沒有,傢俱都未齊,今年知會有人到來,所以特意找出嫁妝出來用,等到來的朋友可以甜甜蜜蜜,開開心心和盤滿砵滿。





新年好似就快就閃過了,我都沒有來得及一一發文記下,唯有在有限的時間裡盡力記吧!好讓我有空回味



 



歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




1 則留言:

  1. 我食左粒人參糖...但唔係甜甜蜜蜜禾...哈哈
    不過呢,全盒這東西好耐無見過,可能我無拜年好耐。
    [版主回覆02/20/2013 12:00:55]但人地仲有朱古力同二宝
    係你食人蔘糖之MA

    回覆刪除