2012年7月21日 星期六

《婚後第一煲湯》





婚後,NANCY一直以滾湯為主,因為滾湯只需要半小時,上面仲可以蒸條魚食。可以話慳煤氣,慳時間。再加上每個星期六日都會有節目,包括朋友飯局,娘家和奶奶家,基本上和事實上都不會有時間去煲呀!但有日行開百佳,見金御膳的湯包做特價,我就買來試試吧!



 



要我自己去配料,我不會,也不知份量。這樣一包很好呀!我只需要自己去買豬骨出出水,洗AND浸一下煲湯料,就可以煲呀!



 



今次是我第一次煲呀!是猴頭菇響螺片,雖不知材料好不好,但大概也不會太差。今天我和NAN佬哪裡都不去,所以的起心肝煲個湯飲飲,味道不錯啊!比我想像中好呀!我只煲了3小時,我和NAN佬一人就有3大碗湯飲呀!爽爽呀!



 




沒有留言:

張貼留言