2012年7月26日 星期四

《除非你勁白,如果唔係都唔好買呢隻BB CREAM》

講真NANCY是正宗黃皮膚,跟白皮是絕緣的,而我因工作的關係,都會去行下有關美容的展覽。與其話去工作,倒不如給個機會自己去倒米,會更貼切上年不小心敗了LOHASHILLBB霜。

印象中,大約80元一支,我買了兩支貨SIZE,不是這款的。當其時見它平平地,搽上手又幾好,就買兩支囉!講真有一支送了給人,仲有一支在家中的櫃封塵中,因為買了之後收到BB CREAM試用呀!所以一直未有機會開封呢…而她們送我這支TESTERLOHASHILL的全方位修護防曬BB霜,我自己覺得超白呀!用了會變白面人呀!跟我原本的膚色不太MATCH,我要用深一點的2WAY CAKE OR碎粉去BALANCE下,先用得…而這支BB霜我一年前已用完,仲用到個殼甩色...

質地比較杰,有點難推開,尤其在乾爆的面上。要少少保濕精華用會好一點,COVERAGE幾好,可能本身質地偏厚有關。ANYWAY,我不會再回購就是了

歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk



沒有留言:

張貼留言